fredag 25 april 2014

inte bra....

Allt har rasat samman igen. allt med min dotter e skit. droger, rymmningar å ljuger. hur i helvete hittar dom åt skitpolare å va me över allt?? fattar inte nåt.
så nu ere soss å hela den skiten igen. fattar inte hur jag ska orka med detta ännu en sväng. jag e ensam. som de känns ensammast i hela världen. trots att hennes pappa bor 10 min ifrån mej e jag som vanligt ensam i denna skit. de e jag som ska ordna upp med samtal å leta henne på nätterna, terrorisera hennes polare så dom berättar vart fan hon e. E SÅ JÄVLA TRÖTT!!!!!! vill bara lägga mej ner å vakna om 10 år elr nåt. men som vanligt biter man ihop å allt e så jävla normalt......
sen håller mitt försök till att lappa ihop allt med pappan på å gå åt helvete. dra åt helvete med allt jävla skit liv...

1 kommentar:

Korthals sa...

Tänker på dig, hjärtat <3 Och det är bara att du hör av dig om du behöver prata/skriva av dig. Kram