fredag 28 mars 2014

Nytt så kallat liv

Ja nu sitter man här i Strömsund, Jämtland sedan 3 månader tillbaka. Tycker jag om det? NEJ!!
Flyttade "hem" igen p.g.a. allt som hände med och runt dottern. Hon har verkligen blivit en annan bättre människa här.
Men jag då. jo jag faller i bitar. trivs inte vill inte. Säger inget till dom jag har runt om mej för de var ju jätte bra att flytta hit till tryggheten. eller??
För dottern ett stor ja, men för mej. Får jag tänka på mej som e mamma till ett barn med problem? Får jag tycka de här var skit för mej? dåligt samvete, jajamensan... så in i helvete. men jag går sönder snart. finns inget alls här för mej. inget jobb, inga vänner. inget. känner mej såå utanför. visst jag har mina systrar här men de e bara jag som ringer å vill ses. dom har fullt upp med sina liv. Lät så bra innan jag kom. -åh så roligt , då kan vi vara tillsammans jämt. Jaha? å nu då. ja e här men ni e inte här :(
Fan vet vad man ska göra. Kan ju inte flytta ner till Göteborg igen p.g.a.  dottern.
Gör väl som jag alltid gjort.
BITER IHOP Å SVÄLJER.......

Inga kommentarer: